28 Φεβρουαρίου, 2015

Ο γάμος της αδερφής μου με πολλά χειροποίητα από τα χεράκια μου.


  Η δαντέλα ,η λινάτσα ,η γάζα, ο σπάγκος, μα είναι δυνατόν να έλειπε ο φίλος μου ο σπάγκος, ήταν τα υλικά μας !!Από τα χεράκια μου έγινε το στεφάνι στην πόρτα και οι σπαγκομπάλες στην είσοδο ο δίσκος, οι στέκες για τα παρανυφάκια και ο στολισμός στην εκκλησία!!

                  Η αδερφούλα μου δεν έχω λόγια .....θα με πείτε και ψώνιο αλλά ΘΕΑ!!
                Οι λαμπάδες και ο στολισμός στο κέντρο έγιναν από μια πολλή καλή στη δουλειά της κυρία την ευχαριστούμε πολύ όπως επίσης ευχαριστούμε και όσους μας βοήθησαν!!!


9 σχόλια:

  1. Να σου ζήσει η αδερφούλα σου....πραγματικά είναι μια κούκλα! !! Όσο για σένα τι να πω η αγάπη σου φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια! !! Κάθε ευτυχία εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πρέπει να ήταν πραγματικά όλα πολύ ωραία με τόσο όμορφο χειροποίητο διάκοσμο !!!!!!
    Να ζήσει η αδελφούλα σου και κάθε ευτυχία στο σπιτικό της !!!!!
    Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια σε ευχαριστώ για τις ευχές σου καλό μήνα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  3. Να σας ζήσουν!! Η αδερφή σου είναι μια κούκλα!
    Όλα όσα ετοιμάσατε με τα χεράκια σας είναι πανέμορφα και πολύ ρομαντικά!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά και χαλαρά
    με πολύ αγάπη και μόνο δημιουργία εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I'm having a weird issue I cannot seem to be able to subscribe your feed, I'm using google reader by the way.Excellent webpage you have here. Xtrasize Should you will find the time, take a look at this website Take a Look I have been spending so much time on Hello Guru, what entice you to post an article. This article was extremely interesting, especially since I was searching for thoughts on this subject last Thursday.http://realcemasculinobr.com/xtrasize/


    ΑπάντησηΔιαγραφή