13 Νοεμβρίου, 2012

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ




 Ξεκινάω με το αγαπημένο μου .. μιας νεαρής καλλιτέχνιδας και εικονογράφου . Aυτό ήταν το 5ο μάθημα μας. Είναι υπέροχα περιμένω πως και πως για να πάω στο μάθημα σαν μαθητριούλα κάνω η δασκάλα μας που θα γελάει τώρα που την λέμε δασκάλα και κυρία κυρία είναι πολύ καλή  και πάντα χαμογελαστή ή καλύτερα γελαστή..!!!




Αυτό είναι το πρώτο μας μάθημα όπου μάθαμε τα χρώματα τα σχήματα την αρμονία και αντίθεση !!
Εδώ με κάρβουνο κάναμε μονοκονδηλιά η οποία είναι μια αφηρημένη γραμμή ψάχνοντας για μια μορφή και εντελώς τυχαία και σύμφωνα με την κυρία μας έμοιαζε με το άλογο του Πικάσο μη γελάτε....είναι Πικασένιο...Και έγινε με παστέλ χρώματα ..




Αυτό έγινε με βάση το έργο του Paul Klee το οποίο λέγεται ξηρός δροσερός κήπος και το κάναμε για να δούμε τα χρώματα του φθινοπώρου .Βέβαια αν δείτε το έργο καμία σχέση αλλά σκοπός δεν ήταν να το αντιγράψουμε ....
Και αυτά τα δύο είναι των παιδιών μου με θέμα ένα δέντρο φθινοπωρινό που πέφτουν τα φύλλα του .
Αυτό είναι της κόρης μου 4 ετών ...


 Και αυτό του γιου μου 6 ετών ...

20 σχόλια:

  1. Είστε μια ταλαντούχα καλλιτεχνική οικογένεια!!! Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που χρησιμοποιείτε!! Να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες καλλιτεχνικές ανησυχίες! Αν θέλετε, περάστε από το σπιτάκι μας! Έχουμε κάτι για σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες οι δημιουργίες και των δυο σας..Καλή συνέχεια με τα μαθήματα.

    Παρέλαβα τη στέκα!! Είναι φοβερή. Σ' ευχαριστώ πολύ. Να'σαι πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβοοοοοοοοο...... Καλή πρόοδο. Μου αρέσει πολύ το κοριτσάκι! Και τα παιδιά όμως...... σκίζουν!!!! Οικογενειακή η καλλιτεχνία!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία !!Θάθελα πολύ και γω να μπορούσα να πάω για μαθήματα ζωγραφικής για να μάθω μυστικά!!!Μπράβο σε σένα αλλά και στα παιδάκια σου!!!
    Υ.Γ Σήμερα πήρα το δωράκι μου που είναι πολύ γλυκό!!Ενα μεγάλο ευχαριστώ!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΣΤΕΚΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!

      Διαγραφή
  6. Πικασένιος ! χαχαχα ! Καλή συνέχεια στις ζωγραφικές σου αναζητήσεις ! Κι εσύ ταλέντο και τα βλασταράκια σου επίσης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΩ ΧΙΟΥΜΟΡ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕ ΤΩΡΑ Ο ΠΙΚΑΣΟΣ ΑΥΤΟ ................ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΩΣ

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη ζωγραφική! Πολλά ταλέντα βλέπω στην οικογένειά!!!
    Να τα χαίρεσαι, τα παιδάκια σου, Βούλα μου!
    Τις προάλλες παρέλαβα τη στέκα σου! Απλά φοβερή! Ευχαριστώ πολύ-πολύ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλώς σε βρήκα , υπέροχη η ζωγραφική σου και ειδικά σαν οικογενειάκη υπόθεση !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Πικασοοικογένεια!!!! Ενθουσιάστηκα με τις προόδους σου αλλά και των παιδιών ακόμα περισσότερο.
    Μπραβο που μπαίνεις και σ άλλα χωράφια και τολμάς.
    Στ άλογα, στ αλογα,όχι Ομέρ Βρυώνη Βουλαμμμμμμ!!!!
    Φιλάκια πολλάαααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλως σε βρηκα Βουλα μου!Καταρχην θελω να σε συγχαρω για την ενεργητικοτητα και την αξιοσυνη σου που ασχολεισαι με τοσα πραγματα εχοντας δυο παιδια,(να τα χαιρεσαι τα κουκλακια σου) σε ηλικιες που θελουν ενα 24ωρο μονα τους. Κατα δευτερο ενα ψυχικο δεσιμο με το Αγρινιο το εχω διοτι η πρωτη κορη μας σπουδαζει εκει στο 2ο ετος.Οι Αγρινιωτες ειναι εξαιρετικοι ανθρωποι και η κορη μου περναει τελεια.Μ' αρεσει που ασχολεισαι με διαφορα και τα καταφερνεις και πολυ καλα.Μπραβο σου!Θα χαρω να σε υποδεχτω κιέγω στο δικο μου blogοσπιτακι!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Βούλα. Χάρηκα για την επίσκεψή σου στο Blog μου και την ανταποδίδω. Χαίρομαι που σου αρέσει η ζωγραφική. Και εγώ ζωγραφίζω. Δεν έχω αναρτήσει ακόμη κανέναν πίνακα γιατί το blog μου μετράει μέρες από το ξεκίνημά του. Σου εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική και να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Ελπίζω να τα λέμε συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφα όλα και σίγουρα η διαδικασία είναι που μετράει.. μου άρεσε πολύ το πικασένιο και φυσικά οι ζωγραφιές των παιδιών..
    ευχές για καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα που είναι όλα και ακόμα πιο όμορφη η εικόνα να ζωγραφίζεται όλοι μαζί,μπράβο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ti omorfes oi pinakes sou, alla oi pedikes einai kati allo!!! bravo sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή