22 Σεπτεμβρίου, 2011

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΥΦΑΣΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΟ ΤΣΟΧΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΛΙΑΧ...

 ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΦΟΤΟ ΓΙΑ ΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ..
ΕΚΑΝΑ 6 ΚΥΚΛΟΥΣ ΕΚΟΨΑ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ  ΕΡΑΨΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ΓΕΜΙΣΑ ΜΕ ΥΛΙΚΟ ΕΣΦΙΞΑ ΤΗΝ ΚΛΩΣΤΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΥΚΛΑΚΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΕΝΩΣΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΡΑΒΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ


 ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟ YOUTUBE ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΥΦΑΣΜΑ

 ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΕΞΥΠΝΕΣ ΙΔΕΕΣ  ΤΗΝ ΡΑΦΗ ΕΠΡΙΞΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΑΠΟ ΤΟ THE LITTLE GRAFT WORKSHOP  ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΣΟΧΑ ΑΑ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΡΑΦΗ ΤΗΝ ΛΕΝΕ BLANKET STITCH ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ YOUTUBE

15 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα γλυκιά μου!και χρήσιμα, σ'ευχαριστούμε! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!αν και το μυαλο και η ψυχη μου εχει κατοικησει στην προηγουμενη αναρτηση!!!!χιχιχχιιιι.....αχχ σου χρωσταω και ενα τηλεφωνημα......!!!!!
    γλυκο μου Βουλακι σε φιλωωωωωωωωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφα τα λουλούδια αλλά και η καρδούλα γλυκούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι πολύ ωράια αλλά τα λουλουδάκια....! Και η προηγουμενη σου αναρτηση ήταν άψογη, όχι μπλιάχ!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Είναι όλα πολύ όμορφα μπράβο!!
    Καλο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα είναι πόλύ όμορφα τα λουλουδάκια σου!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑ Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΡΑΦΗ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΧΑΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑ ΜΑΝΤΑΡΑ ΛΙΓΟ .ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα είναι πανέμορφα! Ειδικά η κουκουβάγια είναι φοβερή! Καλώς σε βρήκα! Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι γλυκες δημιουργιες μπραβο ημουν στην πολη σου το σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή