20 Δεκεμβρίου, 2010

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΛΛΩΝ ΔΥΟ ΣΠΑΓΓΟΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ

  • ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑΝ ΤΟΝ ΣΠΑΓΓΟΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΙ ΔΥΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΑΝ ΔΥΟ
  •  ΤΑ ΖΙΖΑΝΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ




  •  ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗ ΒΑΛΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΤΟ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΖΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ Η ΜΙΚΡΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΧΙΧΙ
  •  Η ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΡΩΤΑΝΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑΥΤΟΝ ΟΧΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΗΣΩ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΔΙΗΡΚΗΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ ΜΗ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟΝ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΥΛΩΣΑ

  •  ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΤΟ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑΣ ΑΓΓΕΛΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΣ

12 σχόλια:

  1. αααααααααα!!!!!!δεν προλαβα να επανελθω...τσουφ επανηλθε κι ο σπαγγος!!!!! ΤΥΧΑΙΟΟΟΟΟ?..δεν νομιζω!!!!!!!!!
    Ειναι τελειος με το φως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες πες θα με κάνεις κι εμένα να το δοκιμάσω που το βαριόμουνα τόσον καιρό!! Είναι απίθανοι οι χιονάνθρωποί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΙΘΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΚΑΙ Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΣΠΑΓΓΟ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις κέρδισες δωράκι!! Πάντα τύχη σου εύχομαι! Στείλε μου γρήγορα τη διεύθυνσή σου στο aneraida10@gmail.com να στο στείλω το συντομότερο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι φοβεροί αχ με ξεσηκώνεις αλλά πρέπει να ασχοληθώ και με τα καθημερινά και βαρετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΚΤΑΡΧΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΣ ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑΤΟΥΣ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΩ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΑΛΙΑ ΚΑΝΩ ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΣΟ ΜΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΛΕΩ ΑΞΙΖΕ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ

    ΡΕΝΑ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΚΑΤΙ ΛΕΩ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΟΝΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΞ\Η ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικοί είναι!
    Τα μικρά σου αγγελούδια η πιο όμορφη,γλυκιά νότα στο γιορτινό σπίτι-να τα χαίρεσαι!

    Έχεις γίνει εξπέρ στις σπαγγοκαλλιτεχνίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. NANTIA EYXΑΡΙΣΤΩ
    ΕΛΕΝΗ ΤΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΧΑΧΑΧΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ ΠΑΝΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά! Καλά Χριστούγεννα!
    Να χαίρεσαι ότι αγαπάς με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή