04 Νοεμβρίου, 2010

Μικρές μπάλες από σπάγκο!!


  • Σκέφτηκα να φτιάξω και μικρές μπάλες με σπάγκο οι οποίες μπορούν να διακοσμήσουν διάφορα και να διακοσμηθούν με διάφορα ακούω ιδέες ....

Ο τρόπος που τις έφτιαξα αν και σε μερικούς πια είναι γνωστός φούσκωσα μικρά μπαλόνια έβαζα κάθε φορά κόλλα στον σπάγκο και τύλιγα το μπαλόνι . Σε τόσο μικρό μέγεθος δε θέλει και πολύ χρόνο. Αν βάλετε λίγη κόλλα η μπάλα θα βγεί μαλακή και αν βάλετε πολύ θα ασπρίσει σε κάποια σημεία . Μετά τα άφησα να στεγνώσουν έσκασα τα μπαλόνια και έτοιμα για χρήση...

Τα συγκεκριμένα έγιναν Χριστουγεννιάτικα σε άλλη ανάρτηση θα τα δείτε!!

10 σχόλια:

  1. Το κολπάκι με την κόλλα δεν το ήξερα.Όλο λέω να φτιάξω και συνέχεια το αναβάλλω-με ξεσηκώνεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxax ΚΑΛΑ ΣΕ ΕΚΑΝΑΑΑΑΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ArtAtHome....
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ!!!!ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ...ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ....ΣΕ ΦΙΛΩ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα και με πολλές εφαρμογές. Από που παίρνεις σπάγκο? Είχα σπροσπαθήσει να βρω για φωτιστικό και δεν κατάφερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΖΑΜΠΟ ΣΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΛΕΥΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΜΑΛΑΚΟ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΟΤΑΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΚΟΛΛΑ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΔΩ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΛΕΠΤΟ ΑΛΛΑ ΔΙΝΕΙ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπορουμε με κοκκινο κορφονι με τον τροπο σου για πασχαλινη διακοσμηση..χμμμ δεν ειναι κακο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα καινουργια στην παρεα σας εγω.Να σας πω οτι παρα πολυ ωραιες γινονται και οι μπαλες με το μαλλι που πλεκουμε μπλουζες που υπαρχουν και σε πολλα χρωματα και ετσι μπορειτε να φτιαξετε για το χριστουγεννιατικο δεντρο σας.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα ,εψαχνα να βρω ιδεα για να φτιαξω μπαλες και χιοναθρωπο απο σπαγγο και μολις την βρηκα!!!!!!Μπραβο σου ειναι φοβερη η κατασκευη και πολυ ευκολη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω εφτιαξα μια μπαλα με σπαγκο αλλα οταν στεγνωσε κ το εσπασα το μπαλονι αυτο μαζεψε. τι δεν εκανα σωστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή